Методоб’єднання класних керівників
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. Проблема, над якою працює методоб’єднання класних керівників Лубенської ЗШ І-ІІІ ст №10: "Виховання всебічно розвиненої високогуманної особистості з високими духовними цінностями та активною життєвою позицією"
Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
· підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
· забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
· озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
· вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
· координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
· сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників
· організовує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
· координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
· планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
· організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
· обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
· оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.